שאלות ותשובות למורים

איך אני יודע שזה עובד עבורי?

אנחנו משקיעים המון משאבים בשיווק בפלטפורמות שונות – קידום ממומן, אורגני, דרך הפודקאסט שלנו, שיתופי פעולה ועוד.
ע"י כך אנחנו מביאים תנועה ממקורות שונים.
בנוסף אנחנו עובדים מול חברות הייטק וארגונים.

מה השובר נותן לי?

המטרה של השוברים היא להזרים לכם, המורים, כמה שיותר תלמידים פוטנציאליים, בלי שתשקיעו כסף וזמן על שיווק.
כל תלמיד שמגיע הוא לקוח פוטנציאלי להמשיך אתכם!
ו…על כל תלמיד שמגיע דרך השוברים אנחנו מעבירים לכם תשלום – אין שיעורים בחינם, אתם גם מקבלים לקוח פוטנציאלי בלי להוציא שקל על שיווק וגם מקבלים עליו תשלום.

למי השוברים מיועדים?

קהל היעד העיקרי שלנו הוא חברות הייטק וארגונים, אבל גם פרטיים יכולים לקנות אותם.
המוצר הוא גם מוצר מתנה לפינוק אנשים שאנחנו אוהבים בחוויות מעצימות ולזמנים מיוחדים, ואפילו מתנה לעצמך 🙂

האם תלמיד שמגיע אלי דרך השוברים משלם עבור השיעור הראשון?

בהחלט!
אנחנו מאמינים שכל מורה זכאי לתשלום על כל שיעור.
על כל לקוח חדש שמגיע דרך השוברים אנחנו מעבירים תשלום למורה. התשלום נקבע בין המורה ל Time2be מראש.

איך אני יודע אם תלמיד הגיע אלי דרך השוברים?

כאשר לקוח רוכש שובר, הוא מקבל מייל עם קוד שובר ייחודי להזמנה.
המורים שהוא בחר בתהליך מקבלים גם הם את אותו קוד שובר.
כשהלקוח מגיע לשיעור עם המורה, עליו להציג את הקוד שובר למורה, וכך המורה יודע שהוא הגיע דרך Time2be טריפל.
בסוף החודש המורה מציג את רשימת השוברים שהיו לו באותו חודש ומקבל תשלום על כל שובר.

שכחתי סיסמה, איך מאפסים?

  1. לוחצים על "הפרופיל שלי" בצד שמאל למעלה
  2. לוחצים על "עריכת פרופיל"
  3. בוחרים סיסמה חדשה
  4. לוחצים על "עידכון פרופיל"

איך מקבלים תשלום על לקוחות שהגיעו דרך השוברים?

בסוף כל חודש עליכם לשלוח אלינו סיכום של כל ההזמנות שהגיעו אליכם דרך Time2be באותו חודש.

אנחנו נעביר לכם את התשלום על ההזמנות שבוצעו לפי ההזכם שנקבע מראש.

מה הקורס לשיווק עסק בתחום התחביבים כולל?

הקורס לשיווק נולד עם התמקדות בעסקים בתחום התחביבים – ציור, פיסול, פילאטיס, גיטרה, תופים וכו.אנחנו יודעים שאפשר למצוא הכל ביוטיוב, אבל כשהכל מפוזר ולא קיים בסדר הנכון, נורא קשה להתמצא ולהבין מה חשוב ומה לא.
הקורס מכיל בדיוק את הנושאים שחשובים לכם המורים, כדי לשווק נכון את העסק שלכם!
חלק מהנושאים שאנחנו מדברים עליהם בקורס:

שיווק – על ההבדלים בין שיווק למכירה ואיך מודדים הצלחה
עולם המכירות החדש ואיך עושים ניתוח לעסק שלכם.
סקירה של הפלטפורמות השיווקיות העיקריות ועל ההבדלים העיקריים בינהם.
כלים לשיווק – כלים ליצירת תוכן בצורה עקבית ושיטתית שיעזרו לכם במיתוג העסק.

*כחלק מהקורס אנחנו מארחים אנשי מקצוע בתחום הכתיבה שיווקית וצילום סרטונים וסטוריטלינג.