הייטק ביום, תכשיטנית בלילה - בלוג על אנשים ותחביבים - Time2Be.co.il
logo
דף הבית > בלוג > הייטק ביום, תכשיטנית בלילה

תכירו את מירי אברהם.
הסיפור של מירי מתחיל בסביבות 2009. חברה שלה רצתה לארגן ערב בנות ומירי הציעה שהן יקנו חומרי גלם ויכינו צמידים ביחד. וככה התחיל המסע שלה להכנת תכשיטים.
הי מירי, ספרי לנו איך התחלת עם הכנת תכשיטים ולמה דווקא תכשיטים?
מאז שאני ילדה תמיד אהבתי להכין צמידים ושרשראות, תמיד עניין אותי איך עושים את זה ובאיזה חומרים משתמשים. תמיד גם היה לי חוש טכני טוב, אז כל הכנת התכשיט היה לי נורא טבעי.
כשחברה שלי הציעה לארגן ערב בנות, ישר חשבתי כמה זה יהיה מגניב אם נביא חומרים וכולן יכינו צמידים בהתאמה אישית, וזה באמת היה להיט, הבנות עפו על הרעיון, כי מי לא אוהבת צמידים? 🙂

איך להכין צמיד אישי לבד בבית - Time2be.co.il

איך למדת את התחום?
אחרי שראיתי את ההתלהבות של הבנות, זה עשה לי חשק להמשיך וללמוד את הנושא יותר ולהתמקצע בו. התחלתי להסתכל על צמידים, איך הם שזורים, איך הסוגר נראה. נעזרתי בסרטונים ביוטיוב, אבל בעיקר המון ניסוי וטעייה, הכנתי המון צמידים ושרשראות, ועם הזמן הגעתי לרמה מאוד גבוהה של מוצר.

האם צריך להשקיע הרבה כסף בזה?

לא ממש, בטח לא בהתחלה, כשרק מתנסים ולומדים איך להכין את הצמידים ואת הליפופים. אפשר להשתמש בחומרי גלם זולים בשביל האימון.
ברגע שתתמקצעו ותרצו להכין צמידים ואולי גם למכור, אז תצטרכו לקנות קצת יותר חומרי גלם, שיהיה לכם מבחר.
עם הזמן גם לומדים מאיפה כדאי לקנות חומרים במחירים יותר טובים, מי אמין ומי לא…

האם חשבת לעסוק רק בתחום הזה כמקצוע העיקרי שלך?

לא, אני אוהבת את העבודה שלי בהייטק, והעובדה שהתכשיטים נשארים אצלי בגדר תחביב מאזנת לי את היום ועוזרת לי לנקות את הראש מהעבודה, בשבילי זאת תרפיה. אם הייתי עוסקת רק בזה, זה היה הופך לביזנס ולי באופן אישי זה היה מוציא את כל הכיף מהעניין.

איזה טיפים את יכולה לתת לאנשים שרוצים להתחיל להכין תכשיטים?

קודם כל, זה תחביב שהוא ישים, זה בר שימוש, זה לא משהו שאת מכינה ושמה במחסן שיעלה אבק. את מכינה צמידים או שרשראות לעצמך, לפי הטעם שלך, לפי הצבעים שלך, ואת עונדת אותו, זה כיף.
הטיפ הכי חשוב הוא להתאזר בסבלנות. זה לפעמים יכול להיות מתסכל כשזה לא מצליח, לוקח זמן להבין את צורת הליפופים או איך שמים את הסוגר שלא יתפרק.
טיפ נוסף, אל תתפתו לקנות חומרים יקרים על ההתחלה. תעשו מחקר ראשוני, תלמדו את סוגי החומרים ואת היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם – האם יש כאלה שמשחירים מהר? האם חומר מסוים יקר מאוד בהשוואה לאחרים? האם הוא טרנדי היום או מיושן?
טיפ חשוב לא פחות – תכינו דברים שאתם אוהבים. אל תחשבו על אחרים, זה חייב לבוא מאהבה, לא מאילוץ. תראו למה אתם מתחברים ולכו על זה.

איפה אפשר לראות את התכשיטים שלך?

אפשר לראות את התכשיטים שלי בדף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/design.miracle1

דילוג לתוכן